Teamindeling 2021-2022 staat vanavond online!
12 mei 2021

Vanavond rond acht uur staat in LISATeam de nieuwe teamindeling

 

Inloggen LISATeam

1. Ga naar de website van MHC Goirle
2. Scroll helemaal naar beneden en klik op de bruine tekst: "Login LISATeam
3. Je komt in het inlogscherm waar je je lidnummer en wachtwoord kunt invoeren. Deze stonden in de welkomstmail die je van de club hebt gekregen toen je lid werd
Het lidnummer staat vermeld op de (digitale) facturen, bij de afschrijving van de contributie en kan eventueel opgevraagd worden bij de ledenadministratie ([email protected]). 
4. Voer de gegevens in en klik op inloggen
5. Na het inloggen zie je in de balk bovenin de tekst club staan. Als je hierop klikt verschijnt een sub menu met daarin de tekst "Documenten”
6. Als je op document hebt geklikt kun je op de balk "Teamindelingen” klikken en zie je de indelingen die beschikbaar zijn. 

 

Je wachtwoord vergeten? Geen probleem!!

Klik in het inlogscherm op de tekst "Inloggegevens vergeten, klik dan hier” deze tekst staat onder de tekst Inloggen onder het logo. Door de grijze tekst is het mogelijk dat je er de eerste keer overheen leest.

Om wachtwoord op te vragen heb je een lidnummer nodig en het mailadres dat bij de ledenadministratie (in Lisa) bekend is. Na het aanvragen krijg je binnen een uur een mail met het wachtwoord. Als dat niet zo is, dan kun je een mail sturen naar [email protected] en word je verder geholpen.

 

Vragen over de teamindeling?

Mocht je naar aanleiding van deze publicatie vragen hebben dan kun je deze sturen naar [email protected] . Wij zullen deze dan in principe na een week beantwoorden, zodat alle vragen gelijktijdig behandeld worden.

 

Inleveren materialen + ophalen nieuwe materialen

Aangezien we dit jaar de nieuwe teamindeling naar voren hebben gehaald i.v.m. alle perikelen rondom Covid-19 zullen we ook het inleveren van de materialen naar voren halen. 

De materialen per team (inspeelballen etc.) zullen we in het eerste weekend van de nieuwe interne competitie, op 29/30 mei, innemen en weer uitgeven. Meer informatie hierover volgt nog. 

Voor de keepers hebben wij aanstaande zaterdag, 15 mei, gereserveerd om hun spullen in te leveren en ook weer hun nieuwe spullen mee te krijgen. Op deze manier kunnen de keepers volgende week direct aan de slag met de materialen voor het nieuwe seizoen!


Het schema voor aanstaande zaterdag is als volgt:

• 9.30u – 10.00u: Inleveren keepers spullen Jongste Jeugd
• 10.15u – 11.00u: Inleveren en ophalen keepers spullen jongens lijn (D/C/B/A)
• 11.15u – 12.00u: Inleveren en ophalen keepers spullen meisjes A en B alle teams
• 12.15u – 13.00u: Inleveren en ophalen keepers spullen meisjes C en D alle teams

Ga je dit jaar als keeper bijvoorbeeld van de C naar de B jeugd, dan kom je op de tijd van de B teams om je nieuwe materialen op te halen en kun je de ‘oude’ spullen ook gewoon inleveren op die tijd. Zo hoeft niemand in 2 tijdvakken aanwezig te zijn.

Vragen en opmerkingen graag sturen naar [email protected]


Tot slot willen wij iedereen een sportief en uitdagend nieuw seizoen wensen!

 


terug naar vorige scherm

Vandaag jarig

Nanne Diepens

Nadie Janssen

Agenda

23-4 bestuursvergadering

29-4 Sport BSO Pellikaan

4-5 Toernooi jongens O18

9-5 Hockeytoernooi

25-5 O16 (B) Feest

26-5 Yellow Sunday | door

28-5 bestuursvergadering

Bijeenkomst aanvragen

Wedstrijden

Team resultaten

Stersponsoren