26 mei 2014
Alle keepers, trainers en coaches opgelet!
De Materialencommissie organiseert na afloop
van het seizoen drie inlevermomenten. Daarna kunnen wij beginnen met
inventariseren van wat we nog nodig hebben voor het komende seizoen,
bestellingen plaatsen en reparaties gaan uitvoeren. Gelieve hier rekening mee
te houden, is er iets kapot of versleten, geef dat dan nog even extra aan.
Natuurlijk controleren wij alles, maar wij missen ook wel eens iets.
Wanneer moet ik mijn spullen inleveren?:
• Trainers en
coaches
Alle trainingsmaterialen (ballen, hesjes,
pionnen) en keepers spullen dienen op de volgende data ingeleverd worden:
Vrijdag 30 mei van 20:00 – 21:00 uur.
Maandag 2 juni van 20:00 – 21:00 uur.
• Keepers
Keepers dienen hun spullen tevens in te leveren op de volgende data:
Vrijdag 30 mei van 20:00 – 21:00 uur.
Maandag 2 juni van 20:00 – 21:00 uur.
Ik doe selectie, wat nu?
Bovenstaande data gelden niet voor de trainers
die de selectietrainingen verzorgen en de keep(st)ers die meedoen aan de
selectietrainingen. Deze trainers en keep(st)ers dienen hun materialen in te
leveren op:
Vrijdag 20 juni van 20:00 – 21:00 uur.
Mocht je selectie doen en heb je, denk je,
andere spullen nodig omdat er iets kapot, te groot of versleten is. Kom dan op 2
juni tussen de genoemde tijden langs.
Op toernooi?
Ook de keepers van de teams die na 2 juni nog
op toernooi gaan, kunnen hun spullen op vrijdag 20 juni tussen 20:00 – 21:00
uur inleveren.
Hou er op de genoemde data rekening mee dat de
eindtijd ook echt eindtijd is!
Alvast bedankt voor jullie medewerking,
Materialencommissie MHC Goirle
|